Bliv administrativ medarbejder i centersekretariatet for familieafdelingen

dato

Er du struktureret og serviceminded? Har du flair for administrativt arbejde? Brænder du for at hjælpe dine kollegaer i det daglige arbejde? Så er det måske dig, vi søger til stillingen som administrativ medarbejder ved Centersekretariatet.

Stillingen er på 30 timer om ugen i Centersekretariatet til betjening af Familieafdelingen.

Som administrativ medarbejder vil dine opgaver bl.a. være, at:

  • Udarbejde aktindsigter og revisionslog fra fagsystemet DUBU
  • I samarbejde med socialrådgiverne at medvirke til at lave ekstrahering af sager
  • Printe og kopiere materiale og sikre forsendelse enten via post eller elektronisk
  • Være en ressource for socialrådgivere og ledelse i at løse diverse opgaver
  • Samarbejde med øvrige administrative medarbejdere om at sikre helheden i opgaveløsningen

Har du den rette profil?
Vi ser gerne, at du har:
  • En relevant administrativ uddannelse - evt socialformidler
  • Erfaring indenfor offentlig administration - gerne familieområdet

Det er vigtigt for os, at du:
  • Er god til at organisere og prioritere, så opgaverne løses inden for deadline
  • Har en positiv tilgang til arbejdet og formår at understøtte dine kollegaer i det daglige arbejde
  • Har lyst til at bidrage med det gode kollegiale fællesskab

Vi tilbyder:
  • En spændende og alsidig arbejdsdag, hvor din indsats gør en forskel
  • Kollegaer, der værdsætter det gode samarbejde
  • En arbejdsplads, der tilstræber et højt fagligt niveau

Om os:
Centersekretariatet er organisatorisk placeret under Borger, Social og Arbejdsmarked og har adresse på Rådhuset, Fredensvej 1, 5900 Rudkøbing. Centersekretariatet understøtter bl.a. Familieafdelingen, for hvem der skal løses opgaver. Vi er en arbejdsplads med et godt og uhøjtideligt arbejdsmiljø, hvor den enkelte medarbejder har et stort ansvars- og kompetenceområde.

Yderligere oplysninger:
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 21.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af Ydelses- og Borgerservice Kirsten Brødsgaard Berthelsen på telefon 21 54 11 97.

Send digital ansøgning vedlagt relevante bilag senest mandag den 19. maj.

Overvejer du at flytte med jobbet?
I Langeland Kommune skaber vores levende lokalsamfund gode rammer for dig og din families hverdag. Uanset hvor du slår dig ned er der smuk natur, fællesskab, foreningsliv og masser af plads til udfoldelser og oplevelser.

Gå på opdagelse i alt det, Langeland Kommune har at tilbyde dig og din familie på Flyt til Langeland og Strynø.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Langeland Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Centersekretariatet, Fredensvej, 5900 Rudkøbing

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-05-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/c89834ae-4b90-44ac-ae38-4bab7fc79779

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet