Handicap og Psykiatri Myndighed søger dygtig administrativ/socialfaglig medarbejder til spændende job med mange muligheder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du gerne være med til at gøre en forskel for borgerne på det specialiserede socialområde, og få en fast funktion om administrator i KMD Nexus, så er det lige dig vi søger.

Vores afdeling er i en rivende udvikling, og vi leder efter dig, som har lyst til at være en del af en afdeling i forandring med en til tider uforudsigelig hverdag og hvor den faglige sparring og tværfagligheden vægtes højt.


Om jobbet
Vi søger en medarbejder til en fast stilling på 37 ugentligt til Handicap og Psykiatri Myndighed med tiltrædelse 1. marts 2024 eller hurtigst muligt derefter.

I Handicap og Psykiatri Myndighed er vi med dig i alt 6 medarbejdere, der arbejder med det specialiserede socialområde. 

Vi er netop påbegyndt arbejdet med at overgå fra VUM 1.0 til VUM 2.0 og arbejder tværfagligt med at skabe en fælles kurs for både myndighed og udfører.

Du vil blive administrator i KMD Nexus og være kontaktperson i forhold til Danmarks Statistik. Herudover vil du primært arbejde med sager inden for servicelovens §100, §109, §110, § 85 og VSU.   


Vi leder efter dig der:

  • Er uddannet inden for kontor - f.eks. som administrationsbachelor eller har en baggrund som administrativ medarbejder. Du kan også have en socialfaglig baggrund som socialrådgiver eller socialformidler med særlig interesse for administrative opgaver
  • Har kendskab til det specialiserede socialområde og har interessen herfor
  • Har erfaring med sagsbehandling og administration
  • Har flair for at arbejde i IT-systemer – herunder gerne erfaring og interesse for KMD Nexus
  • Har en positiv og konstruktiv tilgang til samarbejdet med borgere såvel som kollegaer og samarbejdspartnere
  • Arbejder systematisk, struktureret, effektivt og løsningsorienteret uanset hvilken opgave du bliver stillet over for

Vi tilbyder bl.a.:
  • Gode kolleger og et kollegialt miljø med en engageret og tværfaglig medarbejderstab, hvor sparring er en vigtig del af hverdagen
  • Et spændende og ansvarsfuldt job med faglige og personlige udfordringer
  • Et team med en uformel tone, humor og højt til loftet

Yderligere oplysninger
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
Privat straffeattest skal indhentes før ansættelse kan finde sted. 
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 5 2024.

Ønsker du at høre mere om stillingen, kan du kontakte leder Heidi Kieler på mail heidi@langelandkommune.dk eller på telefon 29 77 62 35.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning vedhæftet relevante bilag senest den 24. januar 2024.


Overvejer du at flytte med jobbet?
I Langeland Kommune skaber vores levende lokalsamfund gode rammer for dig og din families hverdag. Uanset hvor du slår dig ned er der smuk natur, fællesskab, foreningsliv og masser af plads til udfoldelser og oplevelser.

Gå på opdagelse i alt det, Langeland Kommune har at tilbyde dig og din familie på Flyt til Langeland og Strynø.
 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Langeland Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Langeland Kommune, Fredensvej 1, 5900 Rudkøbing

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 24-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5971095

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet