Leder til OK+ Service Station i Rudkøbing med ansvar for drift og personaleledelse

dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en engageret og målrettede leder til vores OK+ Service Station beliggende i Rudkøbing. Som leder vil du have ansvaret for den daglige drift af stationen, herunder personaleledelse, driftsoptimering, salg og kundeservice.

**Ansvarsområder:**

- Planlægning og koordinering af daglige opgaver og salgsaktiviteter

- Personaleledelse, herunder træning, udvikling og motivation af medarbejdere

- Sikre høj standard inden for kundeservice og produktkvalitet

- Overholdelse af sikkerheds- og hygiejnebestemmelser

- Opfølgning på salgstal og budgetter

 

**Kvalifikationer:**

- Erfaring med ledelse, gerne inden for detail- eller servicebranchen

- Gode kommunikations- og samarbejdsevner

- God forståelse for salgs- og driftsprocesser

- Fleksibel og ansvarsbevidst

- Servicemindet

 

**Vi tilbyder:**

- En spændende lederstilling i en dynamisk og velfungerende organisation

- Mulighed for personlig og faglig udvikling.

- Attraktiv løn efter kvalifikationer.

Hvis du har erfaring inden for ledelse, eller måske er klar til at tage næste skridt på ledelsestigen i din karriere, og trives du i et spændende og til tider travlt miljø med omskiftlige hverdag og mange bolde i luften? Så er du måske vores nye leder til OK+ Service Station i Rudkøbing.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Langeland Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

OK PLUS Rudkøbing, Nørrebro, 5900 Rudkøbing

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 08-12-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6151297

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet