BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du arbejde på et midlertidigt døgndækket afsnit, der ligger i naturskønne omgivelser?
Vi søger:
- En social- og sundhedshjælper/social- og sundhedsassistent på 37 timer i fortrinsvis dagvagt med arbejde hver anden weekend
- En social- og sundhedsassistent til aftenvagt på 28 timer med arbejde hver anden weekend
Vores midlertidige døgndækkede pladser er for borgere med genoptrænings- og/eller rehabiliteringsbehov efter sygdom, ulykke eller almen aldersrelateret svækkelse. Borgerne vil typisk have behov for hjælp til personlig pleje, ADL, sygepleje, træning, rehabilitering, samt evt. afklaring af bolig og økonomiske forhold. Der vil være et tæt samarbejde med pårørende/netværk. Der kan også være forløb, hvor borgeren udelukkende har behov for specialiseret sygepleje f.eks. IV-behandling.
Vi søger derfor nye kollegaer, som kan lide at arbejde med mange forskelligartede opgaver og ud fra borgerens individuelle behov. Vores arbejdsdage er meget vekslende fra meget plejekrævende opgaver til mere relationelle opgaver med borgerens pårørende/netværk og interne/eksterne samarbejdspartnere f.eks. Hjemmeplejen og Sygeplejen, samt sygehus og egen læge. Derudover har vi mange praktiske opgaver f.eks. oprydning og rengøring af stuerne for at sikre et højt flow.
Der bliver ansat en ny faglig koordinator i forbindelse med opstarten den 1. september 2024. Nuværende og nye kollegaer skal sammen med koordinatoren udvikle og beskrive arbejdsgange, så vi kan sikre kvalitet i arbejdet samt leve op til et højt flow, til gavn for borgeren, de midlertidige døgndækkede pladser og samarbejdspartnere.
Vi forventer, at du:
- Er uddannet social- og sundhedshjælper eller social- og sundhedsassistent
- Er mødestabil
- Kan samarbejde tværfagligt internt og eksternt
- Medvirker til et godt og dynamisk arbejdsmiljø
- Har en positiv tilgang til dit arbejde og dine kollegaer
- Kan kommunikere respektfuldt med borgere, pårørende og samarbejdspartnere
- Har kendskab til Nexus/er motiveret for at lære det
- Samarbejde med en engageret personalegruppe
- Ansvar i henhold til kompetencer
- Alsidige arbejdsopgaver
- Gode muligheder for faglig og personlig udvikling
- En god oplæring og introduktion
Vi glæder os til at høre fra dig!
Yderligere oplysninger:
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ved ansættelsen vil både faglighed og sammensætningen af teamet blive taget med i overvejelsen.
Samtalerne finder sted tirsdag den 16. juli 2024. Ved stillingens besættelse skal en aktuel privat straffeattest forevises.
Kontakt plejehjemsleder Rikke Jakobsen på 21 12 77 88 for yderligere oplysninger.
Send ansøgning vedlagt relevante bilag senest fredag den 12. juli 2024.
Overvejer du at flytte med jobbet?
I Langeland Kommune skaber vores levende lokalsamfund gode rammer for dig og din families hverdag. Uanset hvor du slår dig ned er der smuk natur, fællesskab, foreningsliv og masser af plads til udfoldelser og oplevelser.
Gå på opdagelse i alt det, Langeland Kommune har at tilbyde dig og din familie på Flyt til Langeland og Strynø.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Langeland Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Langeland Kommune, Voldstien 5, 5900 Rudkøbing
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6070079