BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at arbejde med løn- og personaleadministration i den kommunale sektor? Kan du lide at være en del af et stærkt arbejdsfællesskab med humor, sammenhold og mening i arbejdet? Så er du måske vores nye kollega.
Vi har fokus på løn til tiden, og vægter faglighed og den enkeltes udvikling højt, og vi er stolte af vores fokus på høj service, kvalitet og dialog med vores organisation.
Vi sætter en ære i, at vi alle er forskellige steder i livet, og derfor er individuel ledelse og kollegaskab vigtigt, så opgaverne og rammerne passer til dig med udgangspunkt i vores stærke arbejdsfællesskab og vigtige kerneopgaver.
Du kan både være erfaren inden for løn- og personaleadministration generelt - eller være nyuddannet - vi er optaget af, at du har den rette personlighed og energi. Så sørger vi for den rette introduktion og on-boarding til opgaverne.
Det vigtigste for os er, at du er fagligt ambitiøs, har lyst til at være hos os og arbejde med:
- løn- og personaleadministration inden for en række institutioner/overenskomstområder
- fortolkning af og vejledning i aftaler og overenskomster
- lønforhandling med de faglige organisationer ved nyansættelse
- rådgivning af decentrale ledere
- aktivt at forbedre processerne i afdelingen med henblik på øget kvalitet og effektivitet i opgaveudførelsen.
- har en administrativ uddannelse
- kender til løn- og personaleadministration fra en central lønfunktion eller fra en institution
- er optaget af at kunne kommunikere på en let tilgængelig måde, så det kan forstås af brugere på alle niveauer
Afdelingen HR og Løn består af 8 medarbejdere og 1 leder. Medarbejderne er fordelt med 4 medarbejdere på lønområdet og 4 medarbejdere på HR-området. Afdelingen understøtter hele organisationen.
I HR og Løn er man aldrig alene med en opgave. Vi hjælper hinanden og vægter trivsel og faglighed højt. Vi kan tilbyde dig stor frihed i opgaveløsningen, stærkt kollegaskab, en leder der er optaget af din trivsel og udvikling, og så har vi gode muligheder for kompetenceudvikling og fleksible arbejdstider.
Vi tilbyder et afvekslende og udviklende job i et uhøjtideligt miljø. Vi har en uformel omgangstone, hvor humor har en central plads. Vi lægger vægt på, at vi også i pressede situationer viser omsorg for hinanden, samarbejder og hjælper hinanden.
Vi brænder for at sætte styring på dagsordenen for derigennem at bidrage til, at borgere og erhvervsliv får de bedste vilkår i Langeland Kommune.
Administrativ Stab arbejder ud fra et overordnet værdisæt, der handler om gensidig respekt, gode samarbejdsrelationer, højt fagligt ambitionsniveau, effektiv opgaveløsning, åbenhed overfor nye arbejdsopgaver og fokus på at skabe rammerne for en attraktiv arbejdsplads.
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er som udgangspunkt på fuld tid, med løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen kræver tilfredsstillende straffeattest.
Tiltrædelse 1. august 2024 eller ifølge aftale. Ansættelsessamtaler vil blive afholdt mandag den 24. juni 2024.
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Leder af HR og Løn Lykke Andersen på telefon 63 51 61 89.
Ansøgningsfrist
Send ansøgning vedlagt relevante dokumenter via nedenstående link senest tirsdag den 18. juni 2024 kl. 12.00.
Overvejer du at flytte med jobbet?
I Langeland Kommune skaber vores levende lokalsamfund gode rammer for dig og din families hverdag. Uanset hvor du slår dig ned er der smuk natur, fællesskab, foreningsliv og masser af plads til udfoldelser og oplevelser.
Gå på opdagelse i alt det, Langeland Kommune har at tilbyde dig og din familie på Flyt til Langeland og Strynø.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Langeland Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Langeland Kommune, Fredensvej 1, 5900 Rudkøbing
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6061690