Lønkonsulent til vikariat i HR og Løn

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til at arbejde med løn- og personaleadministration i den kommunale sektor, hvor vi har fokus på løn til tiden og vægter faglighed og den enkeltes udvikling højt, og vi er stolte af vores fokus på høj service, kvalitet og dialog med vores organisation? 

Kan du lide at være en del af et stærkt arbejdsfællesskab med humor, sammenhold og mening i arbejdet? 
Vil du være en del af et hold med varierede arbejdsopgaver og teamwork? 

Så er du måske vores nye kollega.  

Vi søger en lønkonsulent til et vikariat i perioden 1. februar 2024 (eller efter aftale) til 31. december 2024. Du kan både være erfaren inden for kommunal løn- og personaleadministration generelt eller have viden om løn, overenskomster og evt. kendskab til vagtplan – vi er optaget af, at du har den rette personlighed og energi. Så sørger vi for den rette introduktion og onboarding til opgaverne.


Dine primære arbejdsområder vil være:

  • løn- og personaleadministration inden for en række institutioner/overenskomstområder (primært ældreområdet)
  • fortolkning af og vejledning i aftaler og overenskomster
  • lønforhandling med de faglige organisationer ved nyansættelse
  • rådgivning af decentrale ledere
Opgaverne løses i et tæt samarbejde med vores HR-konsulenter.


Vi forventer at du:
  • er indstillet på en travl hverdag med tidsfrister, som kræver struktur i din arbejdsform
  • er ansvarsbevidst og selvstændig
  • har gode samarbejdsevner
  • skarp til at gennemskue komplekse problemstillinger
  • kan kommunikere på en let tilgængelig måde
  • er fleksibel, har godt humør og mod på nye udfordringer
  • vi ser gerne at du har erfaring indenfor løn og personaleadministration
     
Hvem er vi og hvad kan vi tilbyde? 
I HR og Løn er vi 7 medarbejdere fordelt på 2 fagområder; HR samt Løn. Den ledige stilling er i lønteamet. 

Hos os er man aldrig alene med en opgave. Vi hjælper hinanden og vægter trivsel og faglighed højt. Vi kan tilbyde dig stor frihed i opgaveløsningen, stærkt kollegaskab, en leder der er optaget af din trivsel og udvikling, og så har vi gode muligheder for kompetenceudvikling og fleksible arbejdstider. 

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.
Har du den rette profil, glæder vi os til at høre fra dig.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 18. december 2023.

Vil du vide mere om stillingen, så kontakt leder af HR og Løn Lykke Andersen på telefon 21 14 21 48 eller mail lykgan@langelandkommune.dk.
Du er også velkommen til at besøge vores hjemmeside:www.langelandkommune.dk.

Send ansøgning vedlagt relevante dokumenter via nedenstående link senest den 14. december 2023 kl. 9.00.



Overvejer du at flytte med jobbet?
I Langeland Kommune skaber vores levende lokalsamfund gode rammer for dig og din families hverdag. Uanset hvor du slår dig ned er der smuk natur, fællesskab, foreningsliv og masser af plads til udfoldelser og oplevelser.

Gå på opdagelse i alt det, Langeland Kommune har at tilbyde dig og din familie på Flyt til Langeland og Strynø.


 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Langeland Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Langeland Kommune, Fredensvej 1, 5900 Rudkøbing

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5950964

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet