BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du gerne arbejde med borgere med fysisk og psykisk funktionsnedsættelse, og brænder du for at arbejde inden for det voksenspecialiserede socialområde? Kan du se dig selv i et spændende job med udfordrende arbejdsopgaver, og hvor fagligheden er høj? Så er det måske lige dig, som vi søger.
Vi søger en sagsbehandler til en fast stilling på 35 timer ugentligt til Handicap og Psykiatri Myndighed med tiltrædelse 1. januar 2025.
Vores afdeling er i en rivende udvikling, og vi leder efter dig, som har lyst til at være en del af en afdeling i forandring med en til tider uforudsigelig hverdag, og hvor den faglige sparring og tværfagligheden vægtes højt.
Om os og jobbet
I Handicap og Psykiatri Myndighed er vi med dig i alt 5 sagsbehandlere, der arbejder med det specialiserede socialområde.
I teamet arbejder vi sammen på kryds og tværs med høj grad af faglig sparring og vidensdeling, og hvor der samtidig er en uformel tone, humor og højt til loftet.
Du vil primært komme til at arbejde med sager inden for servicelovens § 82b, § 85, § 104, § 109 og § 110.
Dine opgaver vil være afholdelse af råd- og vejledningssamtaler, udarbejdelse af udredninger efter VUM 2,0 metoden samt opfølgninger m.v.
Vi leder efter dig, der
- Har en uddannelse som socialrådgiver eller socialformidler
- Har flair for at arbejde i IT-systemer - herunder gerne erfaring som bruger af KMD Nexus
- Har en positiv og konstruktiv tilgang til samarbejdet med borgere såvel som kolleger og samarbejdspartnere
- Vil arbejde seriøst og målrettet med metoder, lovgivning og økonomi, og samtidig har fokus på et flow i din opgaveløsning
- Kan navigere i en omskiftelig hverdag og holde mange bolde i luften
- Er i stand til at strukturere dine arbejdsopgaver i en hverdag, hvor du arbejder med flere sager på samme tid
- Bidrager til det gode arbejdsmiljø med positivitet og godt humør
- Har kørekort
Yderligere oplysninger
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Privat straffeattest skal indhentes før ansættelse kan finde sted.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 45.
Ønsker du at høre mere om stillingen, kan du kontakte leder Heidi Kieler på mail heidi@langelandkommune.dk eller på telefon 29 77 62 35.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning vedhæftet relevante bilag senest den 27. oktober 2024.
Overvejer du at flytte med jobbet?
I Langeland Kommune skaber vores levende lokalsamfund gode rammer for dig og din families hverdag. Uanset hvor du slår dig ned er der smuk natur, fællesskab, foreningsliv og masser af plads til udfoldelser og oplevelser.
Gå på opdagelse i alt det, Langeland Kommune har at tilbyde dig og din familie på Flyt til Langeland og Strynø.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Langeland Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (0-35 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Langeland Kommune, Fredensvej 1, 5900 Rudkøbing
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 27-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6119372