Sagsbehandler til Handicap og Psykiatri Myndighed

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet


Vi søger en sagsbehandler til en fast stilling på 37 ugentligt til Handicap og Psykiatri Myndighed med tiltrædelse efter aftale.

Vores afdeling er i en rivende udvikling, og vi leder efter dig, som har lyst til at være en del af en afdeling i forandring med en til tider uforudsigelig hverdag og hvor den faglige sparring og tværfagligheden vægtes højt.


Om os og jobbet
I Handicap og Psykiatri Myndighed er vi med dig i alt 6 sagsbehandlere, der arbejder med det specialiserede socialområde. 

Vi arbejder med specialiseret rådgivning og vejledning, udredning, visitation og opfølgning i forhold til tilbud, koordinerende opgaver og udviklingsopgaver inden for servicelovens rammer.
I teamet arbejder vi sammen på kryds og tværs med høj grad af faglig sparring og vidensdeling, og hvor der samtidig er en uformel tone, humor og højt til lofter.
Vi er netop påbegyndt arbejdet med at overgå fra VUM 1.0 til VUM 2.0.

Du vil primært komme til at arbejde med sager inden for servicelovens § 107 og § 108, men også andre områder såsom § 85 og § 104 vil du få.


Vi leder efter dig der:

  • Har en uddannelse som socialrådgiver, socialformidler eller anden relevant uddannelse
  • Har kendskab til servicelovens voksenområde
  • Har flair for at arbejde i IT-systemer - herunder gerne erfaring som bruger af KMD Nexus
  • Har en positiv og konstruktiv tilgang til samarbejdet med borgere såvel som kollegaer og samarbejdspartnere
  • Vil arbejde seriøst og målrettet med metoder, lovgivning og økonomi, og samtidig har fokus på et flow i din opgaveløsning
  • Trives med at skulle arbejde ud af huset, da der er en del besøg på bosteder i alle dele af landet hvor vi har placeret borgere i §107 og §108 tilbud.
  • Har kørekort

Yderligere oplysninger
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
Privat straffeattest skal indhentes før ansættelse kan finde sted. 
Vi udvælger ansøgere til samtale den 22. januar 2024. Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 25. janaur 2024.

Ønsker du at høre mere om stillingen, kan du kontakte leder Heidi Kieler på mail heidi@langelandkommune.dk eller på telefon 29 77 62 35.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning vedhæftet relevante bilag senest den 21. januar 2024.


Overvejer du at flytte med jobbet?
I Langeland Kommune skaber vores levende lokalsamfund gode rammer for dig og din families hverdag. Uanset hvor du slår dig ned er der smuk natur, fællesskab, foreningsliv og masser af plads til udfoldelser og oplevelser.

Gå på opdagelse i alt det, Langeland Kommune har at tilbyde dig og din familie på Flyt til Langeland og Strynø.
 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Langeland Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Langeland Kommune, Fredensvej 1, 5900 Rudkøbing

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5960385

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet