BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Langeland Kommune søger en engageret medarbejder, der kan lide at have fart på, og en der mestrer at samarbejde på tværs. Stillingen kræver en høj grad af fleksibilitet, og at du kan lide en omskiftelig hverdag.
Stillingen ønskes besat 1. februar 2024.
Om os
I det socialpsykiatriske udekørende team er vi, med dig, i alt 4 medarbejdere.
Vi løser opgaver inden for servicelovens § 85 og § 99 – det vil sige yder støtte og vejledning til borgere, der har en psykiatrisk lidelse eller er socialt udsatte.
Vi er i en rivende udvikling, og udover vores faste borger sagsstamme, er vi sammen med Handicap og Psykiatri Myndighed i gang med implementering af fælles faglige begreber og VUM 2.0. Herudover arbejdes der også i at få integreret principperne i housing first metoderne, samt at øge samarbejdsfladen til beskæftigelsesområdet.
Vi får bil stillet til rådighed, og i vores hverdag tilrettelægger vi selv hver især vores dag.
Vi lægger stor værdi i det gode samarbejde, og har en bred vifte af samarbejdspartnere både internt i kommunen men også i øvrigt.
Vi leder efter dig, der:
- Har erfaring med at arbejde inden for det psykiatriske område
- Kan rumme at samarbejde med mennesker som lever med udsathed, psykisk sårbarhed og misbrug
- Tør stå fast på egen faglighed i samarbejde med borgeren
- Kan skabe ro og være nærværende
- Er fleksibel i forhold til opgaveløsning og kan lide at løse urationelle opgaver
- Har en skæv og utraditionel tankegang, med mod på at finde utraditionelle løsninger, med respekt for lovgivningen.
- Kan planlægge og prioritere
- Har kørekort
Vi tilbyder:
- Et velfungerende team med god humor
- Meget forskelligartede opgaver på en arbejdsdag
- En ansættelse hvor arbejdet foregår i dagtimerne i hverdagen
- Deltagelse i løbende supervision sammen med teamet
- Daglig faglig sparring
- Mulighed for deltagelse i kurser og faglig udvikling
- Åbenhed for nye input og nytænkning
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
Hvis du vil vide mere:
Ønsker du at høre mere om stillingen kan du kontakte leder Heidi Kieler på mail: heidi@langelandkommune.dk eller på tlf. 29 77 62 35. Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 18. december 2023.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning vedhæftet relevante bilag senest den 10. december 2023.
Overvejer du at flytte med jobbet?
I Langeland Kommune skaber vores levende lokalsamfund gode rammer for dig og din families hverdag. Uanset hvor du slår dig ned er der smuk natur, fællesskab, foreningsliv og masser af plads til udfoldelser og oplevelser.
Gå på opdagelse i alt det, Langeland Kommune har at tilbyde dig og din familie på Flyt til Langeland og Strynø
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Langeland Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Langeland Kommune, Fredensvej 1, 5900 Rudkøbing
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 10-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5943830